Rólunk

Közérdekű információk

Parkolónk minden évben március 01 és december 31 között tart nyitva.

A Somló stellplatz magyarországon, hazánk legkisebb történelmi borvidékén,  gyönyörű Somló hegy lábánál található.  A Somlót sokan méltán hívják a “Jóisten elhagyott kalapjának” is.

Túrázz, kirándul, ismerd meg a világhírű somlói borokat, kóstold meg a hegy kristálytiszta forrásvizeit, tekerd körbe a hegyet biciklivel vagy csak pihenj meg és töltődj fel útközben mielőtt tovább folytatod utadat a Somló stellplatz Magyarország lakoautó és lakókocsi parkolóban.

Lakóautó és lakókocsi parkolónk új, modern, jól felszerelt, tiszta, friss levegőn és természetközeli környezetben helyezkedik el.

Videó lejátszása

Belépési folyamat

A parkolóról

A parkolóba történő behajtás automata kapun keresztül történik. A belépés kizárólag az online foglalást és a parkolási díj online történő kifizetését követően küldöt automatikus e-mailben szereplő belépő kóddal lehetséges a kapura kihelyezett beléptető rendszerbe történő beütést követően. Ezt követően a kapu önműködően nyílik és behajtást követően önműködően záródik.

Kihajtani szintén a korábban belépéskor használt kóddal lehetséges, azt a belépésnél használt külső beléptető rendszerbe szükséges beütni. Ezt követően a kapu önműködően nyílik és kihajtást követően önműködően záródik.

Áraink

Parkolási díj: 7.000 Ft / éjszaka. Az ár bruttó díj.

A parkolási díj megfizetése magába foglalja az összes szolgáltatásunk jogos igénybevételét.

Csapatunk

Schenk Éva

Alapító tulajdonos, ügyvezető igazgató. A lakóautózás egy életérzés! A lakóautó/lakókocsis utazás egy nagyon izgalmas dolog, egy életérzés, aki erre ráérez, az örökre beleszeret. Így voltam ezzel én is! Azt gondolom, az igazi utazók mindig keresik az új felfedezésre váró helyeket, a különleges élményeket. 2020 nyarán Somló-hegy borvidékére való látogatás mérföldkő lett az életemben. Egyből […]

Schenk József

Alapító, tulajdonos. A camping életmódot elsőnek 2019 nyarán próbáltuk, amikor feleségemmel és kislányommal 3.300 km-es európai körutazást teljesítettünk 14 nap alatt. Végig jártuk az Olasz és Francia riviérát, eljutottunk egészen Saint-Tropez-ig. Bejártuk a gyönyörű Olasz Cinque Terrét és jártunk a Szlovén tengerparton is. Ekkor teljesen beleszerettünk, és következő év nyarán megvásároltuk első lakókocsinkat, egy Dethleffs […]

Szolgáltatásaink

Parkolóhely

Lakóautók és lakókocsik részére beállási lehetőség füves parcellákba.

Ez a címsor

Lehetőséget biztosítunk 230 V áram vételezésére a parkolás időtartama alatt

Lehetőséget biztosítunk a járművek szennyvízének kiürítésére

Játszótér

Közösségi játszótér és az egyéb szabadidős játéklehetőségek

WIFI

A parkolási díj magában foglalja a wifi ingyenes használatát is

Vízvételezés

Lehetőséget biztosítunk ivóvíz vételezésére, a járművek tartályainak feltöltésére

Hulladékkezelés

Hulladéktárolóinkban elhelyezhetőek a szelektív és háztartási hulladékok

Tűzrakóhely

Bográcsozási és grillezési lehetőség a szabadban

Gyakran ismételt kérdések

Kérjük, hogy amennyiben tovább szeretne maradni, mint ahogy azt az előzetes foglalásban megadta mindenképpen győződjön meg arról, hogy van-e szabad parkolóhely a tovább maradás teljes időtartamára. Mivel a parkoló befogadóképessége limitált, ezért előfordulhat, hogy másik vendégek már korábban foglaltak és fizettek is, ezért fontos ellenőrizni, hogy van-e szabad parkolóhely. Amennyiben nem tud online foglalni további napot abban az esetben nem lehetséges a hosszabbítás, mivel a parkolóhelyek korábban már elkeltek.

Igen, de mindenképpen kérjük, hogy a házirendben meghatározott módon tartsák a parkoló területén belül kedveneiket. Fontos, hogy mások zavarása nélkül tartsák kisállataikat.

Az alábbi telefonszámok valamelyikén 0:00-24:00 órában elérhetőek vagyunk. +3620-212-0045; +3670-778-0978

A gyalogos kijáraton keresztül, majd a külső kapunyitó kódtáblán a kód beütését követően nyílik a kapu. Ezt követően lehetséges a gépjárművel a kiállás.